3 дневен хакатон

Информации за проектот

Да се создаде иновативно решение кое ќе ги поттикне семејствата да ја одберат Шпаркасе банка  преку персонализирани понуди и дигитални решенија.
Опис: Банката сака да ја прошири мрежата на семејства и да понуди нови продукти кои се специјално насочени кон нив. Секој учесник треба да создаде решение кое ќе биде најсоодветно и најиновативно со цел да се привлече вниманието на потенцијални клиенти.

        1. Ден (18.09.24)

               Анализа на пазар – анализирајте ги барањата на семејствата како и понудите од конкурентите за да им понудите соодветни решенија и производи на семејствата кои најмногу ќе им одговараат.

              Креирање на продукт/понуда – Вашата цел е да создадете иновативна услуга или продукт што ги исполнува нивните специфични потреби како и бенефити за задршавање/лојалност на клиентите – преку програми за наградување или други бенефиции, осмислување како банката може да ги задржи семејствата на долг рок.

             Времетраење на вежбата: 5 часа со 20 минути кафе пауза

        2. Ден (19.09.24)

             Финализирање на проектот преку комплетно креирање на продукт/понуда.

             Времетраење на вежбата: 3 часа со 20 минути кафе пауза

        3. Ден 3 (20.09.24)

             Презентација на проектите и избирање на победникот – секој учесник ќе има 15-20 минути за презентација на идеата.

Технологии: Можете да користитe интернет пребарување за собирање на потребните информации.

 

Пријави се овде